londen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Eveline Hart - WaarBenJij.nu londen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Eveline Hart - WaarBenJij.nu

londen

Door: evelinevanthart

Blijf op de hoogte en volg Eveline

14 Mei 2011 | Frankrijk, Parijs

En zo is er alweer een week voorbij. Heb helaas de afgelopen week niets kunnen bijwerken want kon mijn laptop niet opladen in Londen. Gelukkig in parijs kan ik dat wel weer en kan ik iedereen vertellen over de afgelopen week.
Me hotel viel helaas een beetje tegen. Een hoop spullen waren kapot toen ik er binnen kwam. Maar ach uiteindelijk was ik er toch alleen maar om te slapen en te douchen. Ik ben namelijk de hele week op stap geweest van s'ochtens vroeg tot s'avonds. waar ik allemaal geweest ben? oa st Paul, Buckingham palace (samen met nog honderden toeristen bij het wisselen van de wacht), imperial war museam wat heel indrukwekkend was vooral de holocaust tentoonstelling en nog een aantal musea. Natuurlijk kon er 1 ding niet ontbreken als je naar londen gaat voor meerdere dagen en dat ik naar een west end musical gaan. Ik ben uiteindelijk naar de klassieker Phantom of the opera geweest.
Verder heerlijk aan het einde van de middag op trafalgar square gezeten tot het tijd was om een hapje te gaan eten.
Wat wel heel grappig was de afgelopen week was dat waar ik ook was werd door iedereen aangesproken of ik ze de weg kon wijzen. Blijkbaar zag ik er niet uit als een toerist maar als een echte local, maar dat kan vooral komen omdat ik als een brit bij de eerste zonnestralen gelijk verbrand ben. Ja ik had het weer voor mekaar na 1 dag verbrand. Zal wat worden als ik echt in de warme steden kom. 1 ding is zeker heb het weer voor mekaar gekregen om een week in UK te zijn zonder regen :D dus de paraplu die ik vergeten was thuis heb ik helemaal niet nodig gehad.
Nu ga ik genieten van een weekje parijs met hopelijk ook weer alleen maar zon.

• 14 Mei 2011 - 15:42

Maartje:

klinkt super! Veel plezier in Parijs!
    Xxx Maart

• 15 Mei 2011 - 10:05

Nienke:

Hee Eefje,
    Super leuk om te lezen. Ik ben net uit rome terug maar daar is het ook geweldig. Ben alleen vergeten een boodschap voor je achter te laten. Maar je moet zeker in de avond naar de Spaanse trappen gaan, super leuk!!!! Veel plezier nog in Parijs!!!

Dikke kus Nienke

• 17 Mei 2011 - 07:13

Monique:

Hai Eef, fijn om te lezen dat je een leuke 1e week achter de rug hebt. Voor de komende weken ..... GENIET MET VOLLE TEUGEN !!